IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Prijsvraag

den tommy
post Dec 4 2009, 20:31 PM
Post #1

Zware forum verslaving

Group: Praesidium
From: deurne (antwerpen)
Member No.: 1,873

EDITIE NOVEMBER-DECEMBER

De wedstrijd loopt nog 2 dagen. Zij die nog kans willen hebben op 2 zuipkaarten kunnen nog steeds een mail sturen naar tommy@crimen.be. 20 gratis consumpties is wel een mailtje waard, niet? wink.gif biggrin.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
den tommy
post Dec 6 2009, 04:11 AM
Post #2

Zware forum verslaving

From: deurne (antwerpen)
Member No.: 1,873

Jaja, ettelijke mails zijn mijn mailbox binnengedrongen, velen zaten er dicht bij maar jammer genoeg kan er slechts 1 de winnaar zijn. Vooraleer de winnaar bekend gemaakt wordt, volgen de juiste antwoorden:

Bij 1) zien we "D x 2" en een foto van een miss kroontje. Hier moest de naam Annelies Lamens vallen. D x 2 verwijst naar welbepaalde euhm... vormen die de natuur al eens durft schenken (dubbel D) en twee jaar op rij werd ze verkozen tot miss Crimen.

2) is een foto van Lens zijn weelderig borsthaar en een stukje van zijn overbekend baardje. Laurens Lens was dus het correcte antwoord.

Bij 3) staat een foto van een (bier)buikje en een foto van tegels. Dit verwijst naar Thijs Vogten zijn befaamd verhaal. Hij vindt er niet beter op dan na een avondje doorzakken, zijn pensje op de tegels te leggen om niet te moeten overgeven tongue.gif

De vierde reeks verwijst naar Ward Goossens. De empire state building is, net zoals Ward, kolossaal. Daarnaast vinden we een flyer van waxed. Hij is één van de breinen achter dit knalfeesje

Op de laatste foto's zien we een braadworst met zuurkool, typische Duitse spijs, en een foto van een man in Adams kostuum waarbij een pijl naar zijn edele delen wijst. Hier had je tot ons Duits geval Piet Joosten moeten komen.

En dan rest er mij enkel nog de naam van de winnaar te vermelden...
De winnaar die me al de juiste antwoorden wist te geven en een trotse eigenaar van 2 zuipkaarten wordt, is...

...
*tromgeroffel*
...

Lotte De Cat!
Ongetwijfeld dat ik ze komende dinsdag in de weirdo's zal aantreffen!
+Quote Post
kristeltje
post Dec 6 2009, 21:07 PM
Post #3

.. durft wel eens reageren

Member No.: 8,244

proficiat Lotte!!! ik krijg er wel een pintje van u he :-)
+Quote Post

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Lo-Fi Version Time is now: 10th September 2010 - 05:13 AM