Leerstof Crim En Crimpsych 1e Bach
![]() ![]() ![]() |
Leerstof Crim En Crimpsych 1e Bach
| Ilse |
Dec 24 2009, 00:21 AM
|
|
newbie Group: Members Posts: 3 Joined: 21-December 09 Member No.: 26,592 |
Hallo, weet hier misschien iemand wat we nu juist wel en niet moeten kennen van de volgende 2 vakken van 1e Bach:
* Criminologie * Criminolologische psychologie Alvast bedankt! |
| Zuripx |
Dec 24 2009, 17:03 PM
|
![]() heeft de weg naar het forum gevonden Group: Members Posts: 12 Joined: 4-November 09 Member No.: 25,111 |
Volgens mij moesten we van crim psych alles kennen wat in het boek staat. (Op de manier waarop we het moesten kennen natuurlijk, ik bedoel dat we alle hoofdstukken hebben gezien.)
En van criminologie beide cursussen behalve hoofdstuk 5, ook in beide. Dat van criminologie heb ik ook maar gehoord van mede-studenten, dat heb ik hem zelf wel niet horen zeggen, dus als ge iets anders hoort.. Weet gij toevallig tot waar we statistiek moeten kennen? Nog veel succes met het leren e |
| Ilse |
Dec 24 2009, 20:42 PM
|
|
newbie Group: Members Posts: 3 Joined: 21-December 09 Member No.: 26,592 |
Aah bedankt ! da worde nog zware tijden..
Statistiek ben ik ook niet helemaal zeker, maar aangezien ik in het document op toledo bij statistiek enkel tot en met hoofdstuk 10 vermeld zie staan NEEM IK AAN dat het t/m H10 is. Er zijn ook enkele puntjes niet te kennen, staan ook in datzelfde document en bij 'Announcements'. Als iemand het zeker weet is diegene al zeker een betrouwbaardere bron Het document: Inhoud Cursus > leerstof boek (leerstofboekstatistiek.doc) En om toch maar zeker te zijn.. Klopt het dat Psych enkel H1, H3,H4 en H5 is? Want toen ik zag dat het minder als 200p waren kreeg ik een enorme lachkick, ma 200p vind ik toch enorm weinig voor 1 vak... Van recht staat er normaal een document op toledo met alle te kennen pagina's. |
| Zuripx |
Dec 24 2009, 21:30 PM
|
![]() heeft de weg naar het forum gevonden Group: Members Posts: 12 Joined: 4-November 09 Member No.: 25,111 |
Ah ze had dat document geupdate
En ja, het klopt dat psych die 4 hoofdstukken zijn. Psychologie vind ik nog zeer goed te doen, maar crim psych... En ik denk dat iedereen wel statistiek leuk vind Wonder boven wonder was ik er wel op door bij de proefexamens, maar of dit nu nog het geval gaat zijn |
| Starlight |
Jan 14 2010, 11:12 AM
|
|
Anciënniteit van enkele jaren Group: Members Posts: 804 Joined: 30-December 04 From: Hasselt Member No.: 555 |
Klopt het dat we hoofdstuk 2: Leren van Inleiding in de Psychologie niet moeten kennen, zoals hierboven verkondigd wordt?
Graag even bevestiging hieromtrent! Alvast bedankt en succes met de blok!!! -------------------- Keep on rockin' in the free world!!!!
|
| Zuripx |
Jan 14 2010, 12:31 PM
|
Dit is waar. Maar ik ben ten slotte degene die het gezegd heeft, dusja.
Er zitten wel niet veel 1ste baccers op het forum e.. |
| den tommy |
Jan 14 2010, 15:54 PM
|
![]() Zware forum verslaving Group: Praesidium Posts: 1,270 Joined: 30-October 06 From: deurne (antwerpen) Member No.: 1,873 |
idd is me ook opgevalle... het het forum kan nog zo'n nuttig medium zijn tijdens de blok
wat heb ik toch een heimwee naar dit vak... veel succes! jullie gaan dit examen gwn ownen!!! |
| Zuripx |
Jan 14 2010, 16:19 PM
|
|
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 10th September 2010 - 05:15 AM |